Tripartita World Of Warcraft Fórum
RegistraceHledatFAQSeznam uživatelůUživatelské skupinyPřihlášení
Hithdes = Leave
Jdi na stránku 1, 2  Další

Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Tripartita - ARCHIV - World of Warcraft Fórum » Přihlášky Zobrazit předchozí téma
Zobrazit následující téma
Hithdes = Leave
Autor Zpráva
NormadSoul
Tripartiťák
Tripartiťák

Příspěvek Hithdes = Leave Citovat
Váš nick: NormadSoul (ve hře main: Fanghui)

Věk, odkud jste a co děláte:

34. Jsem z Hradce Králové (už tam žiji a pracuji), jinak převážně z Frýdku Místku. Jinak jsem učitelem v neslyšící škole v HK. Mimo školy dělám předsedu ledního hokeje neslyšících v ČR a jsem technickým ředitelem ledního hokeje neslyšících v Evropě.

Link na Armory:

http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/Fanghui/simple

Main Spec (uveďte i offspec pokud do něj aktivně sbíráte gear):

Frost mág, 869 lvl, další specy - paladin (retri), warlock

Jak dlouho hrajete za svoji classu:

s mágem už hraji opravdu hodně dlouho, už od pandarie. S paladinem hraju už od Burning Crusade..

Uveďte vaše aktivní alty:

DH 110 lvl a zbytek mám 100 lvl všechny classy.

Zkušenosti s raidy:

Zkušenosti? To bych napsal dlouhý příběhSmile. Ale zkusím to zjednodušit. Než se Tripartita na Thundherhornu přestala fungovat, tak jsem šel do HOE a s nimi progresoval Pandarii a pak HOE rozpadla a přešla do Dragon Order a progressoval jsem s nimi Draenor. Mezitím jsem měl problém s RL, napíšu pak proč. Přešel jsem na Gone a progressoval jsem s nimi mythic BRF. Gone zase rozpadla a já šel zpátky na Order a s nimi mytic HFC. Ale stále problém s RL a šel jem na Guinea a rozpadla se a celá část je teď ve WIthered Army, a nima už neprogresuju Mythic.

Hlavním problémem je bohužel TS. Už guildy progresují s TS, bez nich už není ani možné. Já se svoji nevýhodou už nemám šanci s nima progressovat jako semi hardcore hráč.

V jaké gildě jste byli a proč jste z ní odešli: