Tripartita World Of Warcraft Fórum
RegistraceHledatFAQSeznam uživatelůUživatelské skupinyPřihlášení
World of Warcraft : Warlords of Draenor

Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Tripartita - ARCHIV - World of Warcraft Fórum » Debatní kroužek, žádosti o rady a pomoc ostatním Zobrazit předchozí téma
Zobrazit následující téma
World of Warcraft : Warlords of Draenor
Autor Zpráva
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek World of Warcraft : Warlords of Draenor Citovat
http://eu.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/

Continent and Zones
+ New continent Draenor
+ Seven new zones on Draenor

Leveling
+ Max level raised to 100
+ Each quest will have its own unique reward, but this time around, you’ll also have a chance to earn a rare or even an epic item, adding an element of surprise when you’re turning in quests
+ At the start of the new expansion, players will be thrust into an exciting introductory experience involving a desperate strike against the orc forces on Draenor
+ We intend to disallow flying while leveling from 90 to 100, and have flying become available again in the first major patch for Warlords of Draenor
+ It's such a enormous power to be able to fly we really want it to be more of a key moment when you unlock and 6.1 will introduce the final steps to complete it

Professions
+ We do want to slim down on the overall number of gems and enchants you'll need to put on your gear

Instant 90
+ Each World of Warcraft account that you upgrade to the Warlords of Draenor expansion will receive one level-90 character boost
+ You don’t need to decide which character to boost immediately
+ The boosted character will also receive a level-appropriate set of gear

Graphics and UI
+ Our goal is to update all eight of the original World of Warcraft playable races, along with the Draenei and Blood Elves, over the course of the expansion launch and subsequent content updates
+ We're not just improving how they look, but we're also improving the animations, the flow of the hair and even how they sound when walking around the world
+ The quest log will now be organized to show which quests fall into main-story-arc quests and which are side quests
+ Quest items will no longer occupy space in your inventory, and will instead be moved to the Quest UI
+ Bags can be designated for particular types of items such as armor, consumables, gray items, etc.
+ Craft or enchant directly from materials in your bank
+ Heirlooms and fun toy items accumulated over the course of your travels will now reside in the Collections system, so they'll no longer take up valuable inventory space and once obtained, the item will be accessible by all characters on the account

Instances
+ 2 new raid instances for the launch
+ 6 new 5-player dungeons for the launch, these include 3 for leveling up and 3 for max level
+ Revamped version of the classic Blackrock Spire
+ Wide variety of Scenarios for launch
+ It gives us some room to make Heroic dungeon content a bit more difficult
+ There will no longer be “10-player Normal” or “25-player Heroic”, there’ll just be Normal and Heroic, and they will both scale to fit the number of players present (Even Raid Finder will benefit from the addition of our Flex scaling tech)
+ We are introducing Mythic difficulty with a single, fixed 20-player size, which will offer the pinnacle of raiding for the best of the best
+ Only Raid Finder will have wings to queue for, the new Normal and Heroic scalable difficulties will still require you to go to the raid entrance
+ All raiding options will be on separate lockouts, meaning boss kills in Raid Finder, Normal, Heroic, and Mythic will not be shared between them
+ The number of drops will scale with the number of players, and loot can be distributed in whatever time-honored traditions you choose
+ LFR will always use personal loot, Normal and Heroic difficulties have the option (raid leader’s call) to use personal loot, or to drop a variable amount of loot based on the number of players

PvP
+ New world PvP zone
+ To provide a truly epic world PvP experience, the number of players and the amount of faction members allowed in the zone won’t be capped
+ Several major PvP-related UI improvements
+ Winning in Battlegrounds could garner players extra random rewards such as a PvP set item, a random bind-on-equip item, consumables, and more

Stats
+ Stats added => Readiness, Amplify, Multi-strike, Leech, Inspiration, Cleave, Sturdiness, Speed and Avoidance
+ Stats removed => Hit, Expertise, Dodge, or Parry
+ New bonus system that rewards players with powerful perks as they level up
+ New talent tier once they’ve achieved level 100

Gear (Armor)
+ We’re accomplishing so primary stats for a given piece of gear will change based on your current spec
+ Armor pieces will always have some amount of Stamina and Armor value
+ Armor pieces always have Strength, Intellect, or Agility as a primary stat, plate has either Strength or Intellect, mail and leather have either Agility or Intellect, cloth has Intellect
+ Secondary stats don’t change based on spec
+ Secondary stats can still include Haste, Crit, and/or Mastery
+ Secondary stats will no longer include Hit, Expertise, Dodge, or Parry, these are being retired in Warlords, and will likely be removed even from existing gear
+ Secondary stats will also no longer include Spirit, nor will they include Bonus Armor, which are reserved exclusively for non-armor pieces
+ In addition, secondary stats may include several new stats we are exploring such as Readiness, Amplify and Multi-strike
+ Armor pieces may have three other properties at random: higher item level, gem sockets and/or tertiary stats
+ Gem sockets in Warlords of Draenor will be rarer but more powerful, there will be no socket bonuses, all gems will grant secondary stats, including Spirit and Bonus Armor
+ Tertiary stats are Leech (heal on damage dealt), Inspiration (heal on damage received), Cleave (extra damage to additional targets), Sturdiness (reduced durability damage), Speed (movement speed), and Avoidance (reduced area effect damage taken)
+ Assume something like a 10% chance for an item to have an additional property, it’s possible for one item to have all three of these properties, but item that has all 3 bonuses will be very, very (very!) rare
+ The properties are determined at the time an item is looted and possibly even includes crafted gear
+ Similar to primary stats, set bonuses will also change depending on your current spec, this means a Paladin may only need one tier set rather than one for Holy and one for Retribution, it also means that set bonuses can be more tailored towards a spec

Gear (Non-Armor)
+ In general, most of these pieces will not have Strength, Agility, or Intellect, instead they may have Attack Power or Spell Power to make sure they are more universal
+ Spirit and Bonus Armor can appear on these items, spirit is only useful for healers, Bonus Armor is generally only useful for tanks
+ Healers will have increased baseline regen on their character, and each point of Spirit will have higher regeneration effects
+ In the case of Bonus Armor, this stat fills the niche that Dodge and Parry fill today
+ These items will also have a chance to have one of the additional qualities discussed above (item level, sockets, tertiary stats)

Garrison
+ Each player will need to build and manage their own Garrison
+ You’ll be able to place your Garrison in one of several zones on Draenor
+ Your Garrison will expand and you’ll be able to choose which upgrades you’d like to construct from a variety of options
+ You’ll also meet and recruit NPC allies and followers who will join you at the Garrison, each providing different benefits
+ Followers will work whether you’re online or offline and there are common, uncommon, rare, and epic followers, and their rarity affects the number of traits they can have
+ You’ll also be able to invite friends to visit your Garrison to trade resources and see how your home base stacks up against their own
+ Will play a major role in your character’s Professions

Tripartita Rules 'em All ...

Naposledy upravil Meriadoc dne 27.listopad 2013, 16:30, celkově upraveno 6 krát.
09.listopad 2013, 20:39 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek Citovat
Kontinent a lokace
+ Nový kontinent Draenor
+ Sedm nových lokací na Draenoru

Levelování
+ Na startu datadisku budou hráči vrženi do nascriptované questové série (podobné té z WotLK sledující zrod Death Knightů) a zasáhnou do nelítostného boje proti přesile orkských sil (Iron Horde)
+ Maximální level zvýšený na 100
+ Když z questu dostanete item, bude tam šance, že to bude rare (modrý) nebo dokonce epic (fialový), což do questování přidá element překvapení a náhody
+ Létání nebude povolené při levelování a dokonce ani ihned po dosažení levelu 100, k mání bude až při prvním velkém patchi
+ Létání nad světem je obecně tak velká změna, že ji chceme aktivovat až se spuštěním patche 6.1, ve kterém uvedeme poslední kroky nutné k získání "pilotního průkazu"

Profese
+ Plánujeme snížit počet nutných enchantů a gemů, které budete muset investovat do nových itemů

Okamžitá 90
+ Každý účet World of Warcraft, který bude upgradován na Warlords of Draenor dostane možnost si zvýšit level jedné postavy na 90
+ Nebude třeba se rozhodnout hned při startu, rozhodnutí půjde odložit na později
+ Takto upravená postava dostane automaticky i adekvátní výbavu

Grafika a UI
+ Naším cílem je aktualizovat vzhled všech osmi originálních ras World of Warcraft, včetně Draenei a Blood Elfů, v průběhu spuštění datadisku a v následných patchích
+ Ve skutečnosti neměníme pouze jejich vzhled, ale i animace, povlávání vlasů a dokonce i zvuk chůze v terénu
+ Quest log bude přeorganizovaný a bude primárně ukazovat úkoly spadající do hlavní dějové linie a pak ty vedlejší nepovinné
+ Questové itemy již nebudou zabírat místo v báglech, budou místo toho přesunuty do Quest UI
+ Bágly si může každý hráč nastavit tak, aby se mu do nich přímo ukládaly itemy určitého typu jako zbroj, jídlo, šeděnky atd
+ Výroba itemů a enchantování půjde rovnou z banky (bez mezivykládání)
+ Heirlooms itemy a hračky nasbírané za dobu hraní budou přesunuty do Collections systemu, takže již nebudou zabírat místo v báglech a navíc je budou moci využívat všechny postavy

Instance
+ 2 nové raid instance
+ 6 nových 5-player dungů, 3 pro levelování a 3 na maximálním levelu
+ Předělaná verze klasického Upper Blackrock Spire (UBRS)
+ Široká škála scenarií
+ To nám umožní navrhnout heroickou verzi instancí o něco více obtížnou než dříve
+ Konec rozdělení 10/25/Flex verze normalu a heroiku, zůstane jen normal a heroik a obě verze budou flexibilní (dokonce i LFR bude flexibilní)
+ Přibude nová verze instancí nazvaná mythik, která bude pro 20 hráčů, nebude flexibilní, bude nejobtížnější, ale bude ovšem nabízet ty nejlepší odměny
+ Jen LFR bude rozdělený na více raidů, na které se bude dát přihlásit, ostatní obtížnosti budou vyžadovat vstoupit přes portál a jít pěkně od začátku
+ Všechny obtížnosti budou mít vlastní save, takže budou týdně 4 možnosti na drop z bossů => LFR, normal, heroik a mythik
+ Počet itemů se bude řídit počtem hráčů v raidu a ty půjdou rozdělovat a trejdovat mezi účastníky (kromě LFR)
+ LFR bude nadále využívat osobního lootu, v normální a heroické verzi bude na výběr mezi osobním lootem a klasickým raid dropem (tohle nastavují RL)

PvP
+ Nová world-PvP lokace
+ Pro zajištění opravdu skvělého PvP zážitku nebude žádný limit na počet hráčů v jednotlivé bitvě (pro celou bitvu ani pro jednotlivou frakci)
+ Výrazná aktualizace PvP UI
+ Vítězství v BG může hráči poskytnout náhodnou odměnu ve formě PvP set itemu, jiného BoE, jídla, potky, atd

Statistiky
+ Staty přidány => Readiness, Amplify, Multi-strike, Leech, Inspiration, Cleave, Sturdiness, Speed and Avoidance
+ Staty zrušeny => Hit, Expertise, Dodge, or Parry
+ Nový systém bonusů, který hráčům bude s každým novým levelem udělovat silná vylepšení jejich abilit
+ Nová talentová úroveň na levelu 100

Výbava (zbroj)

Výbava (doplňky)

Hráčova základna
+ Každý hráč si bude muset postavit a udržovat vlastní základnu
+ Budete si ji moci postavit v jedné z mnoha připravených lokací na celém Draenoru
+ S tím jak ji budete v průběhu času spravovat se dostanete k dalším a dalším vylepšením
+ Budete do ní moci rekrutovat NPC, které se tím k vám nastálo přidají a budou vám tak odvádět určitý typ bonusu
+ Tyto NPC budou pracovat ať budete online či offline, budou získávat vlastní zkušenosti a levelovat, budou jich 4 druhy (uncommon, common, rare, epic) a ty budou určovat kolik akcí a jak často budou moci vykonávat
+ Budete do ní moci pozvat své přátele, vyměňovat si zdroje (ať už materiál na stavbu základny nebo materiál na profese) a vzájemně si je porovnávat
+ Bude hrát významnou roli při levelování hráčových profesí

Naposledy upravil Meriadoc dne 27.listopad 2013, 16:30, celkově upraveno 5 krát.
09.listopad 2013, 20:39 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek Citovat
Výtah byl čerpán z následujících článků (v anglickém originále):

World of Warcraft: Warlords of Draenor BlizzCon 2013 FAQ

Warlords of Draenor: Take Charge of Your Garrison

Warlords of Draenor: Adventuring from 90 to 100

Warlords of Draenor: Journey into Draenor

Warlords of Draenor: UI Improvements

Warlords of Draenor: Dungeons and Raids

Warlords of Draenor: A Look at PvP

Gear Changes in Warlords of Draenor

Naposledy upravil Meriadoc dne 27.listopad 2013, 16:09, celkově upraveno 2 krát.
10.listopad 2013, 19:35 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
digdag
Sponzor
Sponzor

Příspěvek Citovat
Okamžitá 90tka - to mi přijde jako pěkná prasárna, která zas trošku snižuje celkovou obtížnost (a úroveň) hry. Někdo si koupí hru se všema datáčema a lup, má 90tku bez nutnosti projít si předchozí content. Třeba u Dk mi to přijde jamko mega škoda přijít o základní lokaci...

Grafika a UI - tohle hodnotím jednoznačně kladně. Quest itemy a lepší organizace báglů jsou super, u výroby a enchantu bych ale přidal pravidlo, že se craftí jen ve městě. Třeba v GW 2 to tak valilo a bylo by to i logické - craftím tam, kde mám materiál.

Staty - missing HIT a EXp mi přijde podobné zlehčování jako insta 90tka. To balancování zbraní a statů bylo sice občas otravné (nutnost přegemovat, přeechnantit,...), ale zároveň to bylo i velmi zábavné.

Hráčova základna - super věc, nicméně jsem zvědavý jak to bude fungovat v praxi. Pokud by to byl menší boost (pár % Xp za Q, nějaký surka navíc), tak mi to přijde parádní. Pokud se bude jednat o větší boosty, tak to bude obrovská výhoda pro všechny nolifery (samozřejmě za předpokladu, že úroveň základny poroste rychleji s delším časem stráveným ve hře...).

I’m a little paladin, short and stout. Here’s my hammer and here’s my trusty mount. When I get in trouble I scream and shout, then I bubble and hearthstone out!
11.listopad 2013, 17:17 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek Citovat
Digu to craftění a enchantování má fungovat, jen když tu banku budeš mít otevřenou.

Základna a NPC mají právě fungovat i když jsi offline, rozdáš příkazy a jdeš off.

11.listopad 2013, 17:25 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
digdag
Sponzor
Sponzor

Příspěvek Citovat
Meriadoc napsal:
Digu to craftění a enchantování má fungovat, jen když tu banku budeš mít otevřenou.

Základna a NPC mají právě fungovat i když jsi offline, rozdáš příkazy a jdeš off.

Pokud to nebude závislé na aktivitě hráče - čím víc, času ve hře, tím vyšší úroveň základny - tak to bude hezké zpestření.

Pokud je to s crafty, jak říkáš, tak ok Smile

I’m a little paladin, short and stout. Here’s my hammer and here’s my trusty mount. When I get in trouble I scream and shout, then I bubble and hearthstone out!
12.listopad 2013, 9:52 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek Citovat
Tak dneska jsem se dočetl, že ani po dosažení maximálního levelu nepůjde v Draenoru létat. Smile

Létání bude asi nějaký chain quest a dodělat to celé půjde až v patchi 6.1.

20.listopad 2013, 18:33 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
digdag
Sponzor
Sponzor

Příspěvek Citovat
Meriadoc napsal:
Tak dneska jsem se dočetl, že ani po dosažení maximálního levelu nepůjde v Draenoru létat. Smile

Létání bude asi nějaký chain quest a dodělat to celé půjde až v patchi 6.1.

http://bonusweb.idnes.cz/world-of-warcraft-warlords-of-draenor-letani-fyling-fh8-/Novinky.aspx?c=A131114_101323_bw-novinky_oz

Navíc se prý chystají dvě rozšíření najednou. A slyšel jsem, že by mělo další vyjí po docela krátké době, což by znamenalo, že end game content nebude nijak rozsáhlý a asi nejde čekat x patchů s novými raidy jako v minulých datáčích.

20.listopad 2013, 21:39 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek Citovat
S těma rozšířeníma si nemyslím, že by to bylo nějak extra rychle, bude to určitě minimálně rok a nějaký ten měsíc od WoD.

Jinak zajímavé čtení ohledně gearu, nový statování, bonus staty ... spousta mi jich připadá jak převzatá z Diabla.

27.listopad 2013, 16:36 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
digdag
Sponzor
Sponzor

Příspěvek Citovat
http://bonusweb.idnes.cz/world-of-warrcraft-warlords-of-draenor-dys-/Preview.aspx?c=A140224_105705_bw-pc-preview_oz

24.únor 2014, 12:59 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
digdag
Sponzor
Sponzor

Příspěvek Citovat
http://eu.battle.net/wow/en/blog/13184836/pre-purchase-warlords-of-draenor-now-and-get-a-level-90-character-boost-10-03-2014

Release 20. 12., kdo si předobjedná dostane hned boost jedné postavy na lvl 90. Pokud boostujete postavu s levlem 60+, dostanete na max i profese. Pod šedesátkou ne.

11.březen 2014, 12:21 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek Citovat
Zajímavý vánoční dárek. Smile

Já budu boostovat elfa druida, akorát jméno musím vymyslet, v archivu žádný přiléhavý nemám. Smile

11.březen 2014, 13:00 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
digdag
Sponzor
Sponzor

Příspěvek Citovat
Meriadoc napsal:
Zajímavý vánoční dárek. Smile

Já budu boostovat elfa druida, akorát jméno musím vymyslet, v archivu žádný přiléhavý nemám. Smile

Já právě váhám, láká mě boostnout si postavu na hordě. Ale určitě plánuju boostovat lvl 60+, kvůli profesím...

11.březen 2014, 13:18 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek Citovat
Já žádný profese právě nepotřebuju, mám na svých aktuálních devadesátkách primární profese rozdělený tak, že mám všechny a namax. Smile

11.březen 2014, 16:58 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Meriadoc
Velký šéf
Velký šéf

Příspěvek Citovat
Tak to video se jim ohromně povedlo.
(ke shlédnutí v HD na hlavní stránce

Jak technicky, tak I ten zvrat v příběhu je fajn. Smile

15.srpen 2014, 9:52 Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:    
Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Tripartita - ARCHIV - World of Warcraft Fórum » Debatní kroužek, žádosti o rady a pomoc ostatním Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

Přejdi na: